Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с разход на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от coca-cola Покажи съобщение
    Tи само на 2-ра ли караш 11 / 100 баси тва 5-так с 300 коня ДА ама 1.9 JTDm с тоя разход е 11лв на 100км ОК.Ако си прав и я караш тъй то имаш сериозен проблем или с акъла ма най вече с колата.Без диагностика с писаници няма да ти се реши проблема а ти определено го имаш.
    Браво, колега, едвам го прочетох.
    Шегата на страна вече Ви вярвам... ще се ходи на доктор.
    146 1.3 боксер 1996г.
    156 SW 1.9 JTD 8V 2002

    Comment


    • #17
      Темата не е моя, но... надявам се да е от полза това което се пише. Както стана ясно и аз имам проблем с разхода...

      До момента:
      - 10-11л./100 градско София (засечено за 800 км. по колонка)
      - 156 SW 1.9 8V 2002

      От днес:
      - почистен МАП сензор
      - почистен дебитомер
      - затворен ЕГР (с пластина)

      Малко подробности...
      Четох всякакви разнородни мнения и съвети и в неделя намерих и свалих МАП сензора, беше задръстен със смолисто черна маса - последва почистване с контактен спрей. Свалих гофрираната тръба на ЕГР и видях същата чернилка, но нямах повече време.
      Резултата е че колата спря да прави непрогледна черна завеса при рязко подаване на газ, пушека стана сиво-синкав и много, много по-малко.

      Два дни по-късно (днес), свалих и почистих целия ЕГР клапан, беше останал затворен и задръстен с пепел, италианеца беше сложил пластината с три дупки, но резултата беше на лице (блокирал и задръстен клапан). Реших да го запуша съвсем. Сега си мисля че сгреших и трябваше да го видя как ще работи когато "работи" след като го изчистих. От почистването и затварянето на ЕГР не очаквам да се промени нещо, защото реално пак е запушен но вече от мен.

      Купих спрей за почистване на дебитомери и дебитомера бе демонтиран и напръскан (почистен)

      Обещавам след 500 км да пиша отново.
      146 1.3 боксер 1996г.
      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
        Темата не е моя, но... надявам се да е от полза това което се пише. Както стана ясно и аз имам проблем с разхода...

        До момента:
        - 10-11л./100 градско София (засечено за 800 км. по колонка)
        - 156 SW 1.9 8V 2002

        От днес:
        - почистен МАП сензор
        - почистен дебитомер
        - затворен ЕГР (с пластина)

        Малко подробности...
        Четох всякакви разнородни мнения и съвети и в неделя намерих и свалих МАП сензора, беше задръстен със смолисто черна маса - последва почистване с контактен спрей. Свалих гофрираната тръба на ЕГР и видях същата чернилка, но нямах повече време.
        Резултата е че колата спря да прави непрогледна черна завеса при рязко подаване на газ, пушека стана сиво-синкав и много, много по-малко.

        Два дни по-късно (днес), свалих и почистих целия ЕГР клапан, беше останал затворен и задръстен с пепел, италианеца беше сложил пластината с три дупки, но резултата беше на лице (блокирал и задръстен клапан). Реших да го запуша съвсем. Сега си мисля че сгреших и трябваше да го видя как ще работи когато "работи" след като го изчистих. От почистването и затварянето на ЕГР не очаквам да се промени нещо, защото реално пак е запушен но вече от мен.

        Купих спрей за почистване на дебитомери и дебитомера бе демонтиран и напръскан (почистен)

        Обещавам след 500 км да пиша отново.
        Напиши какво е станало колега след почистването че ми стана интересно
        И моята кола зимата прекалява с разхода,мислех че е нормално защото е студено,но като прочетох това,явно и аз имам проблем с разхода
        По борд ми показва 5.8/100 но реалният ми е 9.5-10 за града говоря ,все едно карам бензина
        А извън града е добре около 6/100 И ми се струва че колкото по бързо я карам толкова по малко гори
        Сега като се постопли тези дни се норализира
        Алфа 147 jtd
        115 k.s.
        2002 год

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от markoff Покажи съобщение
          Темата не е моя, но... надявам се да е от полза това което се пише. Както стана ясно и аз имам проблем с разхода...

          До момента:
          - 10-11л./100 градско София (засечено за 800 км. по колонка)
          - 156 SW 1.9 8V 2002

          От днес:
          - почистен МАП сензор
          - почистен дебитомер
          - затворен ЕГР (с пластина)

          Малко подробности...
          Четох всякакви разнородни мнения и съвети и в неделя намерих и свалих МАП сензора, беше задръстен със смолисто черна маса - последва почистване с контактен спрей. Свалих гофрираната тръба на ЕГР и видях същата чернилка, но нямах повече време.
          Резултата е че колата спря да прави непрогледна черна завеса при рязко подаване на газ, пушека стана сиво-синкав и много, много по-малко.

          Два дни по-късно (днес), свалих и почистих целия ЕГР клапан, беше останал затворен и задръстен с пепел, италианеца беше сложил пластината с три дупки, но резултата беше на лице (блокирал и задръстен клапан). Реших да го запуша съвсем. Сега си мисля че сгреших и трябваше да го видя как ще работи когато "работи" след като го изчистих. От почистването и затварянето на ЕГР не очаквам да се промени нещо, защото реално пак е запушен но вече от мен.

          Купих спрей за почистване на дебитомери и дебитомера бе демонтиран и напръскан (почистен)

          Обещавам след 500 км да пиша отново.
          Аз затова питах какъв е пушека, ти защо реши че е нормално да имаш черен облак като я настъпиш? МАП сензора като е запушен, колата ти изобщо не работи добре, мудна е и мощността и е доста спорна. Това че си го изчистил може да е помогнало ама може и да не е, закачи я на компютъра и виж как достига желаното количество въздух. Ако се бави сменяй направо. Най-просто казано черният пушек показва че дизелът ти е в повече и не гори правилно.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Аз затова питах какъв е пушека, ти защо реши че е нормално да имаш черен облак като я настъпиш? МАП сензора като е запушен, колата ти изобщо не работи добре, мудна е и мощността и е доста спорна. Това че си го изчистил може да е помогнало ама може и да не е, закачи я на компютъра и виж как достига желаното количество въздух. Ако се бави сменяй направо. Най-просто казано черният пушек показва че дизелът ти е в повече и не гори правилно.
            Благодаря за насоките, полезни са. Нещо много се забави кабела, като дойде ще го видя какво ще покаже.

            Поздрави!
            146 1.3 боксер 1996г.
            156 SW 1.9 JTD 8V 2002

            Comment


            • #21
              Промлемът при мене се оказа дюза и регулатор на рейла. Въпроса ми е да слагам ли добавка за почистване на дюзи, но не в резервоара, а дирекно в горивния филтър ( да не дигне други боклуци). Почистване на ултра звук или направо нова?
              147 jtdm 120😍

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщение
                Промлемът при мене се оказа дюза и регулатор на рейла. Въпроса ми е да слагам ли добавка за почистване на дюзи, но не в резервоара, а дирекно в горивния филтър ( да не дигне други боклуци). Почистване на ултра звук или направо нова?
                По какво разбра че е проблемна дюзата и знаеш ли коя?

                Регулатор на рейла не зная кое е... аз съм лаик и не разбирам, но от въпроса ти съдя, че проблемната дюза и регулатор са заключение на сервиз/майстор, който не е предложил решение а ти е казал „Ми кото решиш.”

                При мен няма осезаема промяна на разхода, за сега... от скоро имам подходящ кабел за връзка с компютъра... гледам, чета и събирам информация. На твое място, ако колата върви, няма да бързам и бих потърсил инфо как работят проблемните компоненти и след това да решавам какво да правя.
                146 1.3 боксер 1996г.
                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                Comment


                • #23
                  Точно на диагностика се видя дюзата. Проблема с регулатора може да е заради дюзата. Въпроса ми за добавката беше дали няма да навреди на гуменита уплътнения. Колата си върви прилично след почистването на дебитомера и показанията са му добри. До към 140 колата си има сила, но след това я усещам че се мъчи. Предполагам и по тежките зимни гуми играят някаква роля. Ако си в софия човека който ми направи диагностиката работи там. Пс майстора ми каза, че дюзата е за смяна, но мисля до пробвам да я почистя преди да се хвърля на втора ръка, понеже нова е 800 а нямам бюджета да си я позволя на този етап.
                  Last edited by Светлин; d.m.y г., 22:12.
                  147 jtdm 120😍

                  Comment


                  • #24
                    Той какво те посъветва?
                    Всеки може да каже какво е направил по своята кола, но това не гарантира решаване на проблема при теб и при мен... За себе си съм решил да сложа добавка при първото пътуване по магистрала, за сега не съм чул на някой да му е повлияла добавка за дюзите отрицателно.
                    146 1.3 боксер 1996г.
                    156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                    Comment


                    • #25
                      Добавка реших да сложа профилактично преди 4 месеца и след това нивомера на горивото почна да се ебава. Бяха се налепили боклуци от резервоара и се наложи да го чистя. Само това ми е притеснението, защато идеята ми е колата да поработи 50/50 добавка/дизел за 10-15 мин и реших да я сипя в горивният филтър да има по добър ефект. Ще помисля и почета още преди да го пробвам.
                      147 jtdm 120😍

                      Comment


                      • #26
                        Аз не съм на ясно как мога да сипя добавка в горивния филтър... Добавката съм я оставил за момента в който ще мога да я изгоря при високо натоварване наведнъж... Моите дюзи ще ги гледам в неделя, до сега нищо не показваха на диагностиката (вероятно калпав софтуер) Сега съм с друга версия, ще пусна снимки.
                        146 1.3 боксер 1996г.
                        156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Светлин Покажи съобщение
                          Добавка реших да сложа профилактично преди 4 месеца и след това нивомера на горивото почна да се ебава. Бяха се налепили боклуци от резервоара и се наложи да го чистя. Само това ми е притеснението, защато идеята ми е колата да поработи 50/50 добавка/дизел за 10-15 мин и реших да я сипя в горивният филтър да има по добър ефект. Ще помисля и почета още преди да го пробвам.
                          Като я сипеш във филтъра директно ще изгасне колата.След това като чукнеш 2-3 пъти на контакт и добавката ще е във резервоара през обратната нафта.
                          sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                          ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                          ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                          Продавам Алфи на части!

                          Comment


                          • #28
                            Твоята до колкото помня беше 1.9 8 клапана 115к.с. При този двигател няма как да видиш корекциите на дюзите през диагностика.
                            Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                            Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                            Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                            Comment


                            • #29
                              1.9 8 клапана, но е 120 и се вижда на диагностика. Ще сложа добавката в резервоара и ще видя какво ще стане.
                              147 jtdm 120😍

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                                Твоята до колкото помня беше 1.9 8 клапана 115к.с. При този двигател няма как да видиш корекциите на дюзите през диагностика.
                                Ясно... нищо сега съм с пълна версия на МЕС. Накрая ще се окаже че наистина няма как да харчи под 10л/100 при средно 20км/ден разпределени м/у три студени старта.
                                146 1.3 боксер 1996г.
                                156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                                Comment

                                Working...
                                X